B.O.M.S

Hej!
Idag har vi haft nationella i Engelska, vi skulle skriva en uppsats om någon vi var stolt över eller en sak.
Jag skrev om en kompis som jag är väldigt stolt över.

Slutade halv 4 , då åkte jag hem med beatrice. Vi pratade en stund och sen åkte var och en hem till sitt.

Nu sitter jag och pluggar, tar bara en liten rast. Håller på och skriver Boken om mig själv, den ska vara klar i början av maj och jag har knappt börjat.
Har prov i fysik på fredag, engelska och franska läxa. Ursch vad jag hatar läxor! Det ska bli så sjukt sköönt med sommarlov!

Imorgon kommer kanske håkan hit, det ska bli trevligt :) Vi får väl se vad vi hittar på..

Nu ska  jag gå o käka o sen ska jag fortsätta plugga  .

PUSS! Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0