En snabb genomgång av helgen :)

Fredag: "tjejmiddan" med en kille (petter kunde inte komma) vart faktiskt riktigt trevlig tycker jag.
Vi käkade tacos, kollade typ 5 minuter på en film, skrattade och hade mycket trevligt.

Lördag: Idag var jag hemma hos min kära syster och firade henne lite eftersom hon fyller år snart.
På kvällen var jag på bio på heron med lite vänner. Det var riktigt trevligt !
Vi såg nån film med Will Smith, jag fatta typ ingenting av filmen men vi hade ju trevligt endå .
 
Söndag: Idag har jag städat heeela mitt rum och möblerat om, det tog typ 2 timmar :P men nu är det super fint och luktar gott .
Vid 15.-tiden kom syrrorna med pojkvänner och mormor o käka hos oss. Det var mycket vuxenprat så jag sa inte så mycket, men det var trevligt att dom kom iallafall :P

Jag har precis skrivit en artikel om Sioma Zubicky, han är en av få som varit med om andra världskriget, och fortfarande lever.

Ha det bra !
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldigt många som var med om andra världskriget, men Sioma är en av få SOM FORTFARANDE LEVER. Tack för mig.

2008-04-06 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0