Första dan

Blogg.se har inte funkat så bra på ett tag o därför har jag inte kunnat skriva så mycket men här kommer en snabb genomgång av mina sista dagar på påsklovet:

Torsdag: Kom hem från Spanien på kvällen. Då började vi packa upp lite o sen gick vi o la oss efter en lång dag.

Fredag: På dagen tog jag det ganska lugnt. Städade lite hemma o så .
Vid 16.00-tiden åkte jag till Alexandra, Emilia och Andrea.
Vi fixade iåring oss och sen så åkte vi till Ekan .
Hon fyllde 16 år i fredags, GRATTIS GUMMAN!
Hon hade fest på kvällen. Det började bra men sen så kom det oinbjudna och en kamera och en mobil försvann.
Därför så var det bara och slänga ut alla, haha det var vi grymma på :P
Sen var det några få kvar som hjälpte till och städa och chilla lite i soffan.
Jag och Ekan städa sen hela huset innan hennes mamma kom hem.
Det var spyor inne på toaletten, ute på bakgården och inne i duschen; Inte så mysigt!!

En sjukt söt kille började prata med mig på kvällen, jag hoppas han hör av sig! :D

Lördag: Jag sov ju hos Ekan i natt och när jag skulle åka hem därifrån och hämta min väska hemma hos Andrea, Emilia och Alexandra så hade dom små mupparna åkt i väg . Så jag fick helt enkelt åka hem utan väska.
När jag väl var hemma så hjälpte jag mamma med maten och sen så kom farmor och farfar och åt middag hemma hos oss. Det var mycket trevligt!

Söndag: Idag så var jag och hämtade min väska i kära Tumba och sen så åkte jag och mamma till mormor.
Vi lagade mat, städade hennes lägenhet och var ute på en promenad.
Trevligt!

Måndag: Idag så städa jag hela huset (eller aa, nästan :P) och sen så åkte jag o Rimsby till södertälje och fika.
Kollade även på lite kläder, det går ju inte att undgå när man är på stan, och hittade en riktigt fin skjorta på JC. Funderar på att köpa den, men just nu har jag inte riktigt råd :P

TIsdag: Idag har jag varit i skolan. Jag har varit sjukt trött hela dan, jag somnade 2 gånger. Inte lite pinsamt!
Men nu är jag äntligen hemma och sitter här och glor.
Väntar på att dansen ska börja, och för den som antecknar börjar en timme tidigare idag .
JAG ÄLSKAR DANS!


Ha en underbar dag! :)
x.O.x.O Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0