FREDAG

Idag är det äntligen helg, så sjukt underbart!
Idag har vi haft nationella prov i engelska, lyssna och läsa. Läsa var lätt, men när vi skulle lyssna så hann jag inte riktigt med, det var ganska svårt tycker jag. Jag tror jag nöjer mig med ett G på den, men det skulle ju vara bra med VG eftersom jag har VG i engelska.

Ikväll ska jag ha "tjejmiddag" (det kommer killar) dom som kommer är; Sara, Beatrice, Johanna, Josefin, Petter, Anna och Rimsby. Det var meningen att det bara skulle komma tjejer från början med sen så bjöd jag även Rimsby och då ville ju självklart Beatrice kära kille Petter också hänka ;)
Det kommer bli riktigt najjjs :D

Nu måste jag kila, ha det bra :)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0