Fredag

HEJ!
Idag har jag varit i skolan. Vi hade datautbildning på svenskalektionen, o jag tycker faktiskt att det var ganska intressant och kul.
Jag åkte hem med Beatrice på mopeden och sen så gick jag ut med hunden en stund.

När jag kom hem så la jag mig på soffan o läste Frida.
Jag är så sjukt trött nu förtiden, jag fattar inte varför. Jag tycker jag går och lägger mig i tid på kvällarna, det måste vara för att det är så sjukt mycket med skolan just nu.

Ikväll ska jag träffa Josefin och Beatrice, vi ska ta en promenad i det fina vädret o sen ska vi nog gå in o kolla på en film eller nått. Mycket trevligt! :)

Nu är äntligen helgen här och jag får äntligen sova ut. Det ska bli riktigt skönt att bara få ta det lungt o träffa kompisar under några få dagar.

Hoppas ni får en underbar helg, det kommer jag nog få!

Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0