jag älskar er

Nu är även denna helg slut, här kommer en liten sammanfattning.

Torsdag: Håkan var här, vi myste i min säng och tog en liten promenad i det fina vädret. Vi möte Beatrice och Petter, dom skulle till hökmosen och mysa vid vattnet.

Fredag: Idag åkte jag till Alexandra, Andrea och Emilia. Vi var vid nån sjö och grillade och myste. Det var riktigt trevligt. Jag älskar er otroligt mycket tjejer, det kommer alltid att vara vi <3

Lördag: Vaknade i Andreas säng, gick ner o käka hennes farfars sjukt smarriga gröt och gick sen en liten promenad. Vid halv 6 mötte jag håkan i Tumba centrum. Vi åkte mot södertälje och bestämde oss sedan för att åka hem till mig. Väl hemma så käkade vi mat, åkte o hyrde en film o köpte lite godis. Riktigt bra film , o en riktigt mysig kväll. Han åkte hem vid 23. o då gick jag typ o la mig..  Så sjukt trött!

Söndag: Idag har jag varit i södertälje med håkan o shoppat ett par vita skor som jag tänkte ha på skolavslutningen. Vi möte syster Anna på HM och syster Lisa vid maren, så nu har dom träffats oxå :P

Vi gick o myste vid vattet o sen tog jag 15.16-bussen hem. Vi käkade o nu så har jag en liten paus från allt pluggande.

Det var min helg, :)

Nu ska jag nog fortsätta att plugga, har nationella i matte på torsdag.

Ha en bra kväll!

Kram/ ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0