kallt

Idag har min klass haft utvecklingssamtal så vi har varit lediga hela dagen förutom den där halvtimmen man sitter o pratar med sin mentor om hur det går i skolan . Det gick bra för mig , jag är nog ganska nöjd med allt, o vi var tydligen den bästa nian på jättelänge :)

Förutom samtalet så har jag pluggat, vart ute med belinda o käkat mammas grymt gooa soppa.

Ikväll ska jag på dans som vanligt , men idag åker vi in lite tidigare för att jag ska shoppa och beatrice och anna ska käka på donken :)

Idag har det varit riktigt kallt, det är tillochmed regnat. INTE SÅ KUL!

Igår var jag och beatrice ute och gick en långpromenad. Eller vi gick inte så långt men ändå tog det en och en halv timme. Det var riktigt mysigt! :D

Nu måste jag kila så jag hinner med bussen, Trevlig dag!

/Elin-Pelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0