Torsdagkväll

Igår var jag på agility. Jag går i fortsättningsgrupp 1, egentligen skulle jag ha gått i 2:an men den är på tisadagar o då går ju jag på dans. I 1:an så är det sjukt enkelt, jag och belinda överglänser alla ;)
Men vi har ju faktiskt gått i agility i 4 år :)

Idag är det då tordag,och jag har vart i älskade skolan. Sista lektionen hade vi slöjd och jag kämpar på med mina lovikavantar :P

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, läsa massa engelska bara. Har nämligen nationella i engelska imorrn, Lyssna och läsa och förstå. Jag har inte lite panik för det :/

"upp och hoppa, ligg inte och dra dig. Du ska ut o fånga dagen. Upp och hoppa , ligg inte och dra dig...."
haha, jag har denna vackra låt på hjärnan som kom typ sist i melodifestivalen .
Det tycker jag var dåligt , den är faktiskt ganska skön. hahaha :)

Nu måste jag gå och äta innan min mamma blir riktigt sur :P

Ha det underbart!
Kramar Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0