Your perfekt

Helloj .
Nu sitter jag här igen o tänkte skriva några rader.
Helgen har varit riktigt bra. I fredas så var jag, beatrice och jossan ute på en liten promenad och sen gick vi in till mig och myste vid köksbordet.
I lördas var jag med h.k igen, det var riktigt mysigt. Saknar honom redan!
Och på kvällen så var jag hemma hos Emilia och Alexandra och tittade på en skräckfilm. Mamma hämtade mig på kvällen.
Idag , söndag, har jag och mamma varit på IKEA och köpt massa, typ madrass o kuddar.
Ikväll bär det av till knopis för att träffa Asta och äntligen Camilia igen.

Det enda jag tänker på nu förtiden är han. Det går lixom inte att släppa tankarna ifrån det.
Jag tror att jag tycker om honom extremt mycket, jag hoppas han känner detsamma.

Imorgon ska jag träffa kära Rimsby, vi lär ju titta på en film eller nått. Som vi alltid gör, det är våran grej :P

Nu ska jag ta o kila, måste smarra lite mat innan jag drar iväg.
Men jag lovar att skriva snart igen, Ha det bra!

PUSS! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0