sextondeaugusti.

I onsdags kom mamma och pappa och hämtade mig på vässarö, 3 dagar förtidigt.
Jag blev magsjuk på morgonen och orkade inte vara kvar, bestämde mig för att åka hem.
Det här ångrar jag dock nu, när jag har fått höra att Asta börjat pratat med killen vi spanade in. menmen... det var nog bättre att komma hem och bli frisk innan skolan börjar.
 
I torsags började Beatrice gymnasiet, min barndomskompis sen förskoleklassen. Tiden går så sjukt fort, jag vill inte!

Igårkväll var jag och mamma på bio, vi såg mamma mia. Den är verkligen värd att se hundra gånger om, sjukt bra!
Jag klippte mig även igår, jag tycker att det blev alldeles för kort :(

Nej, nu ska jag ta o städa upp lite på rummet. Hörs sen!
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0