Finns äkta kärlek?

Jag läste igenom mina sms för några dagar sedan och kom då att tänka på äkta kärlek.
Finns det verkligen? finns det "den rätta" för alla människor eller kan man bli kär i vem som helst?

Jag tror att det finns ett antal "rätta" människor för oss alla. Man kan nog inte bli kär i vem som helst, alla har ju olika personligheter. Men det måste ju finnas någon som det verkligen säger klick med, eller?
Nej jag vet inte, det är svårt att veta.
Jag har nog funnit en av mina "rätta" personer, en som det säger klick med. Fast jag är så ung så känns det rätt, iallafall i nuläget.

Hur tänker du om "äkta kärlek"? Finns den?

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla gumman du är så söt =)

Klart att det finns en "rätta" för alla, eller flera.. Och äkta kärlek.. Mmmm, det tror jag faktiskt, men för vissa tar det kanske lite längre tid än andra att hitta. Endel är ju mer kräsna också =)

Och oavsett om man är 16, 30 eller 60 så kan man bara veta vad som känns rätt och bra just nu och det är bara det man kan gå efter. Man kan aldrig veta man man kommer att känna om 5 eller 10 år, man ska följa sitt hjärta vad som känns bra. Man har inget att förlora! Vi alla kommer att få hjärtat krossat en eller flera gånger.

2008-08-08 @ 20:38:46
Postat av: ebba

jadu!? Det vet man inte först man finner den rätta ;)

2008-08-10 @ 17:03:36
URL: http://ebbasss.blogg.se/
Postat av: Vispen

Hej Elin!



Jag tor som Anna och som du. Äkta kärlek finns säkert och man kan skert känna flera gånger att man har träffat den rätta. Man ska självklart följa sitt hjärta.

Det finns nog många som man inte kan bli kär i, det där känner man ju. Men man har nog olika lätt för att bli kär.

Vad roligt att du känner att du har hittat en person som känns som den rätta för dig!

2008-08-11 @ 21:05:19
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0