Fredag!

Idag är det återigen fredag, veckorna går så fort.
Idag började vi 10 med naturkunskap, sen hade vi mediaproduktion och sen datakunskap.

Det har varit en ganska sorglig dag idag av privata saker, men jag hoppas att allt blir bra. jag tänker på dig gumman! <3

Ikväll har jag bara varit hemma, jag är väldigt trött. Men imorgon så kanske jag ska ner på Lions marknad och sen får vi se vad som händer på kvällen. Jag kanske bara ska peppa inför söndag då jag ska springa tjejmilen, eller så hittar jag på något trevligt. Vi får se =)

Nu ska jag ta o sova, men  ha det bra!

puss från Elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

aw tack gumman, eller det var väl mig du menade? hehe? (a)

2008-09-01 @ 19:35:32
Postat av: Elin

Ja, det var dig jag menade. Tänker på dig! <3

2008-09-01 @ 20:49:49
URL: http://eliinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0