Home Sweet Home!

Hej kära blogg!
Igår kväll kom jag, rimsby, mamma o pappa hem från husvagnssemstern.
Vi har besökt västervik, gotland, ullared och göteborg. Göteborg-liseberg-Uggla var helt klart bäst! ;)
Även fast shoppingen på gekås inte satt fel heller.. :)
Men det var en trevlig resa, fast det regnade lite för mkt i slutet.

Ikväll skulle jag ha åkt och hälsat på trillingarna som jag inte träffat på över en månad (!!!) men så blev det inte pga. många orsaker :( Ska försöka hinna träffa dom imorgon!
 
Jag ska även nämna att det är 08 08 08 idag, så grattis alla som gifter sig eller firar något speciellt denna dag!

På söndag drar jag till vässarö, och kommer hem lördagen veckan därpå :)

Och måndagen den 18 börjar jag skolan, börjar bli lite nervöst nu måste jag erskänna!
Den här sommaren har gått så sjukt fooort!

Ha det så bra nu!
Kramar/E

Kommentarer
Postat av: Vispen

Vad roligt att Rimsby kunde följa med i alla fall. Var det roligt på liseberg? Vad åkte du? Jag älskar Balder! Men nu så har jag tyvärr inte varit på Liseberg på över två år, det kostar ju en del och det har inte blivit så att jag har åkt dit, det skulle vara roligt att göra det snart tycker jag!

Jag är också nervös för gymnasiet men det kommer säkert att gå bra för dig!

Hälsa gärna Andrea, Alexandra och Emilia från mig nästa gång du träffar dem!

2008-08-11 @ 21:08:50
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0