kroknäsa

Idag har vi haft riktigt roligt i skolan, speciellt åt Sandra o hennes näsa :p

I morgon är det fredag, så himla underbart! Vi börjar 10 imorgon och har bara tre lektioner, vilket är ett perfekt avslut på veckan. Fast det skulle ju vara ännu underbarare om jag fick träffa dig, du vet vem, på kvällen :)

I helgen ska jag på marknad, vi ska stå och sälja. Men det ska nog bli kul. Jag ska även springa tjejmilen på söndag, det kommer jag aldrig att klara. Jag kommer att komma sist i mål , haha :p

Jag saknar det ni har tillsammans.

Ska städa rummet nu, och sen ska jag nog kolla på en film.
 HA DET!

Puss/ Elin


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.. :P

2008-09-04 @ 08:54:05
URL: http://forneverandever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0