Rött hjärta

Idag är det måndag. Vi har gått en vecka i skolan, och har även haft våran första helg.
Första veckan var bra, jag fick ett bra intryck av skolan och jag trivs än så länge. I fredags var vi med treorna och gjorde en uppgift med dom, det gick bra. Dom var väldigt snälla och hjälpte oss med alla våra funderingar.

I lördags var jag ute och sprang, åt på restaurang, träffade Beatrice och kollade på en film.
Jag ska springa tjejmilen på söndag så det är dags att börja träna nu :p
I söndag var jag och mamma o hälsa på mormor, vi åt lunch där. Sen så shoppade jag lite, och sen så åkte jag hem och färgade håret. Nu är jag mörkbrunett och trivs faktiskt bra. Det är lite ovant, men jag vänjer mig nog.

Nyss var min syster här och hennes pojkvän. Dom hade varit och kollat på ett hus och kom sen hit och fikade.

Jag hinner inte blogga så mycket, men jag gör det så fort jag har en stund över.

puss och kram från Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0