En vanlig dag i skolan

Idag har jag haft nationellt prov i engelska, muntligt. Det var lätt , men jag hade svårt för att komma på orden jag sökte. jag var nog ganska nervös... Vi får hoppas att det går bra, vill verkligen behålla mitt VG!

Idag spelade lärarna volleybollmatch mot några elever i min klass.
Det var jämnt, men självklart, så vann eleverna :)
Peter Fick hade sina heta brallor, Lisa o Roland körde järnet, Bratten var grym på servar och rektorn var helt galen :P haha
men grattis, 9ef !

Dagens klädsel: randig kjol med hög midja, svarta leggings, blått linne och en svart bolero.
Dagens smink: blå/glittrig ögonskugga, underlagskräm, rouge och mascara.
Dagens roligaste: Beatrice födelsedag! :D
Dagens pinsammaste: det måste ju bara vara peters brallor :P
Dagens nervositet: det var under franska provet och muntliga i engelska.


Ha det bra!

Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0