Fredag

hello!
idag är det fredagen efter alla hjärtans-dag.
jag är otroligt trött och vill bara ta det lungt ikväll, ska nog bara ta o titta på nån film.

I skolan idag så har det varit mysigt, jag var på jätte bra humör!

malin verkar ha lämnat oss för gott, o börjat vara med madde, men ärligt talat så bryr jag mig inte.
Jag har otroligt underbara vänner ändå , så jag klarar mig.

jag vill så gärna träffa andrea, emilia,alle o ekan imorrn. ska fråga om dom inte kan komma hit, saknar dom så himla mycket!! <3

nu har jag en härlig helg framför mig, vi får se hur den slutar. Jag lovar att blogga på söndag och berätta.
bara den inte blir som förra helgen...

HA DET SUPERDUPER!!

kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0