Hej alla snygga

Idag är det tisdag, jag har vart i skolan som vanligt.
Mår inte så jätte bra, har världens jobbigaste hosta o har ständigt ont i huvudet.
Det måste bero på dom där konstiga tabletterna jag äter...

Om exakt 2 timmar och 11 minuter början min dans någonstans där jag inte vet vart det ligger.
asså , jag orkar inte.. det är alltid strul med den här kära dansen..
Idag har dom bytt plats oxå, så nu ska vi vara vid nått sjukhus, det är alldeles för kompliserat för min hjärna så det där får malin ta hand om ...

jag såg att 40 personer hade kollat in min blogg igår, men inte en liten jävel hade kommenterat. Så jag tycker att ni ska börja kommentera, det blir mycket roligare då ;)

Nu ska jag käka o sen byta om , för att sedan orka ta mig till dansen långt åt helvete här ifrån.. suck!

Ha det bra!

Kramar Elin! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0