Måndag

jag hann inte skriva igår så därför skriver jag idag ;)

Igår var jag nämligen i Stockholm och shoppade. Jag hittade bara ett par blå leggings för 49.50 på Sisters ! :)

Det finns så mycket skumt folk i Stockholm men jag kände att shoppa själv, det får mig på bättre tankar. Stannade en stund utanför slottet och tittade ut över vattnet, det är så sjukt fint i stockholm!

När jag sedan skulle åka hem med pendeltåget så träffar jag mitt ex... Så i hela 45 minuter får jag sitta o höra hans babbel.. suck! Fast det var roligt att se hur han såg ut , vi har inte träffats på länge!

Idag har jag varit i skolan . Beatrice o Asta var sjuka idag. Krya på er brudar!
Skolan var ganska tråkig idag, alla var jätte trötta.
Den enda glada nyheten jag har idag är att jag kommer att få MVG som blockbetyg i SO , det känns riktigt bra! :D
Jag har börjat tycka om so ,det är faktiskt roligt.

När jag kom hem idag var jag duktig nog att lägga ut sovsäcken, som har legat i min moppe sen förra helgen, i garaget, jag var ute med hunden o nu ska jag plugga.

Ha det bra!
 
Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0