speciell lördag

Igår var jag o min mamma på stan. Mamma shoppade ganska mycket , o det var faktiskt fina kläder för en gång skull :)

jag köpte ett par örhängen för 12.50 kr. Dom är jätte fina, jag är kär :) 

image4


På kvällen så träffades jag, malin, emilia och johanna, vi skulle fira emilia för att hon har fyllt 15.
(Grattis sötnos i efterskott <3 ) Vi var i en liten stuga som låg vid malins stall. Det var jätte mysigt där!

Kvällen började bra, vi kollade på 6 points o fortsätte sedan med The others. 
6 points var bra, men hemsk! Den andra var nog bra, jag kollade inte så intensivt;P ganska läskig tror jag..

Sedan så satte vi på Freaky Friday men då somnade jag så jag snarka, förlåt för det, men jag har sett den förr :)
Sen så började vi tyvärr bråka men det är utrett nu , men det var jobbigt i stunden...

Jag hoppas att vi kan göra om denna kväll, o göra den lyckad, så som den skulle ha blivit !


Kramar Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0