tumba i mitt <3

Söndagkväll: Klockan 18.00 åkte jag till tumba och träffade Alexandra och Emilia.

Vi fixade oss och sedan åkte vi till Ekans kille, Jacob. Där så hade vi chill-kväll med ca. 8 killar.

Vi sjöng sing star och slappa. Det var riktigt roligt, så underbart härliga människor!

Fick 2 ragg... :)


Måndag: Idag så åkte jag hem från Alexandra och Emilia (Andrea och Ekan är i Åre), sov där i natt.

Kom hem vid 15-tiden. Då så pluggade och städade jag. Sedan så övertalade jag mamma att få åka till A och E igen, och det fick jag! :D

När jag kom dit så åkte vi direkt till Jacob, där var det fortfarande ganska lungt.

Efter ca. 30 minuter kom det massa folk och festen var igång.

Det var riktigt najs, jag, alexandra och emilia var dom enda som drack vatten och energi-dryck.

Dom andra vart fulla och mådde nog dåligt dagen efter.


Vi åkte sedan hem vid 00.00 och fick sedan höra att grannarna hade klagat och att alla fick lämna festen.

Som Emilia säger "man ska lämna festen när den är som roligast, då slipper man vara med om det tråkiga" :)


Vi låg o snacka ett tag och Alexandra kom med massa lovande ord som hjälper en i livet :)

Hon är lite av en expert, hon hjälper en när man behöver hjälp.


Tisdag: Idag så åkte jag från A och E vid halv 1-tiden, för klockan 2 så tog jag en spruta mot livmoderhalscancer. Det gjorde ont, men vad gör man inte.. :)

Sedan så åkte jag hem och käka och gick ut med Belinda.

Sen så tog jag moppen till Rimsby, jag var som en dränkt katt när jag kom fram... SUCK! jag hatar det här vädret!

iallfall, så kollade vi på "when a stranger calls", jag tycker att den var läskig. Rimsby blir bara rädd för dockan i saw-fimerna :P


Onsdag: Idag är det onsdag, ungefär halva lovet har gått :/ Klockan är 16.49 och jag sitter i myskläder.

Jag skulle egentligen ha jobbat med pappa idag men på grund av detta skitväder så blev det inställt.

Så nu sitter jag här på min kära bakdel och slappar, inte bra!

men jag har faktiskt gjort lite nytta idag: jag har sökt sommarjobb på bergvikstrvätten och städat.

Och jag har även tänkt tanken att gå ut o springa men det lockar inte så mkt när det regnar :/


Men någon måste ut med hunden, så det får väl bli en kort sväng snart :P


Vi får se vad som händer ikväll, kommer antagligen bara vara hemma eftersom jag inte har sovit hemma på 2 nätter, men vi får se :)


Ni får ha det super! :D


puss o kram, Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0