back to old love?

Idag har jag jobbat igen, som vanligt!
känner att jag inte kan skriva så mycket, händer ju samma sak hela tiden...

Vill ge en hälsning till den 16-åriga tjejen som blev knivmördad förra fredagen. Det är så hemskt så varje gång jag tänker på det så fäller jag en tår. Hon var i min ålder!!! Det är sjukt!!
Och att den pysiskt sjuka mannen som dödade henne inte fick hjälp tycker jag är ännu sjukare, han bad ju om hjälp och eftersom han inte fick det så gick han och satte kniven i första person han träffa. URCH! Jag får rysningar!
Vill även skänka en tanke till flickans familj och vänner, jag förstår att det är svårt. (a)
Vart är världen på väg??

over and out... i sorg!

Kommentarer
Postat av: Vispen

Jag håller med! Han borde ju ha fått hjälp.

2008-07-18 @ 18:38:58
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0