FREDAG!

Idag var sista dagen på mitt sommarjobb, åh så skönt!
Fick även min lön idag, så nu har jag köpt ett par jeans som jag har spanat in länge. Äntligen!

-Nu är jag rik,
men kritvit-


Det var planerat att jag skulle gå på bio ikväll, men det blev inställt så nu sitter jag här och har filmkväll. Men det är mysigt det också, hade nog inte orkat åka på bio ändå :p

I morgon så ska jag åka och köpa ett par skor, hälsa på mormor och handla lite.
På kvällen får vi se vad som händer, men något lär det väl bli.

På måndag åker jag, mamma, pappa och så har jag tvingat med Rimsby på husvagnssemester.
Det ska faktiskt bli kul.  Jag hatar egentligen att bo i husvagn och på campingar, men vi ska åka till göteborg och runt lite, lisberg ska vi nog hinna med också så jag ska nog stå ut. :)
Vi ska vara borta i ca. 1 och en halv vecka, så det kommer inte bli så mycket bloggande på ett tag. men jag hoppas att ni står ut, mina kära läsare :p

Nu ska jag fortsätta titta på någon mysko film som mamma sitter och tittar på.
Ha en mycket trevlig kväll!

Kramar från Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0