godkväll

Idag har jag jobbat igen 07.00-15.00. Jag har jobbat halva tiden nu, men det har gått förvånansvärt fort. Om 2 veckor kommer det lixom att vara slut, det ska bli riktigt skönt!

I kväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, jag är så himla trött.
Imorgon ska jag sola om det är fint väder, annars måste jag träffa Rimsby. Saknar han massor! <3
På kvällen kanske jag ska träffa lite kompisar i huddinge, men vi får se hur det blir.
På söndag ska jag iallafall träffa josefin en stund, det ska bli riktigt mysigt! :)

Nu ska jag jobba i 2 veckor till och sen så får jag vara hemma en helg med vännerna, sen ska vi på husvagnssemester i 2 veckor :o jag kommer ha så himla roligt... not!

Jag orkar inte skriva mer nu, men ha en trevlig fredagkväll!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Vispen

Husvagnssemester, varför är inte det roligt? Jag har ju flyttat till Huddinge nu, det är trevligt här men vi har fortfarande inte packat upp allt än.

2008-07-18 @ 18:43:53
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0