godnatt

Ikväll har jag varit på bio med josefin, vi såg sex and the city. Den var riktigt bra, den bästa film jag sett på länge!
Idag har vi varit o hälsat på mormor, käkat på stan och så lagade jag mat när jag kom hem. Det blev pasta och typ grönsakstillbehör ? kan man säga så? :p
Egentligen skulle jag ha haft tonfisk till också men det burken vi hade hemma var det LIKMASKAR i :o
man kan ju undra vad det var i den burken, eeeeeu vad vidrigt det var!

Imorgon blir det att packa, byta ett par shorts på stan, träffa rimsbys föräldrar och kanske sola lite om man hinner. :)

men nu måste jag verkligen sova, så godnatt!
Hörs imorgon, blir det sista inlägget på 1 1/2 vecka....

Kram från E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0