jordgubbar < 3

idag har jag jobbat igen, det ska bli så himla skönt med helg! man är så jävla trött efter jobbet så man fan svimmar asså, o så är det enformigt så man blir alldeles fyrkantig i ögonen.
Men man får en as bra lön så man får väl lida 3 veckor till.

Igår sov jag och malin hos linda eftersom hon bor närmare jobbet, men vi var tvugna att gå i typ 35 minuter till jobbet så vi tjände inte så mycket på att sova över :p men det var roligt iallafall.

Jag tror att han har en ny på G :/

jag har inte så mycket att berätta eftersom alla dagar ser lika dana ut hela juli typ.
Det får bli på helgerna som man får umgås med vännerna, så man gör nått roligt iallafall.

Men nu måste jag duscha, för vi ska fika klockan 20.00 :)


Puss och kram / ELIN


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så du kom till jobbet iallafall?! Går det bussar från Nykvarn? Stå ut!! vi får ta en shoppingrunda när du får din lön :-) Kram på dig!

2008-07-04 @ 18:42:07
Postat av: Elin

Jadå, mamma o malins mamma kör varannan dag typ så det funkare:) ja det går bussar, men man får ju byta i södertälje. jaa det låter bra, jag längtar redan! :D kramar!

2008-07-07 @ 21:15:26
Postat av: Vispen

Malin, är det någon jag känner? bara undrar. Det finns ju många Malin men ändå.

2008-07-18 @ 18:47:36
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0