sista veckan!

Nu är jag inne på sista veckan , och det har redan gått halva tiden! snart är det slut på det här, skönt! På fredag kommer lönen också :D

jag måste bara nämna att den 25 oktober ska jag, mamma, pappa, linda,ludvig, katta och micke till Egyten :D
Längtar såå mycket, det ska bli underbart! <3

I helgen var jag med några kompisar, shoppade lite o så var lisa o micke här på en snabb-fika på söndagen :)

Nu sitter jag och kollar på höjdhopp med pappa, medans mamma och belinda sitter där uppe och kollar på allsång på skansen, social familj va? :p

jag ska snart gå och lägga mig iallafal, ska ta bussen till jobbet imorrn o måste därför gå upp 05.00 :(

Ni får ha det bra!
Kramar från Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0