söndag...

I fredags var jag bara hemma, man är alltid så trött när veckan är slut så man pallar inte göra nått.
I går var jag ,rimsby och ante på stan.
Jag köpte en rosa mp3 (orkar inte med en Ipod, det känns så onödigt), en väska, en tröja och lite smink.
Så du har jag allt jag behöver, perfekt! Och det där var inte ens pengar från min lön så jag kommer ha jätte mycket sen, det känns bra :)

 På kvällen var jag, mamma och pappa hos några vänner till päronen, vi käkade där och åkte hem vid 22-tiden. Det var trevligt.
Jag skulle egentligen ha träffat Kalle, men så blev det inte.

Back to old love? I miss you anyway, more than everything!

Idag har jag varit på stan med josefin. Vi myste lite vid maren med glass från mc donalds och sen gick vi och kollade lite i affärer.
Nu har jag precis käkat och ska dra upp och städa mitt rum och rensa bland kläderna :)

Hörs senare!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Vispen

Vilket roligt sommarlov du verkar ha! För mig händer det inte alls mycket. Pengar, det vill jag också ha!

2008-07-18 @ 18:41:21
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0