tankar

Ska börja detta inlägg med att gratta kronprinsessan Viktoria, 31 år idag!

Jag längtar till HELGEN! jag orkar inte jobba, det förstör sommarlovet!

Just nu är Emilia, Andrea och Alexandra i England på språkresa, saknar dom massor!
Jag längtar oerhört mycket tills ni kommer hem, för då ska vi ha så j*vla roligt!

För att byta samtalsämne lite diskret, killar är fan jobbiga!
Jag orkar inte med dom! Dom ställer bara till med problem och förstör bara.
Visst är dom helt underbara också, jag skulle inte klara mig utan dom.
Men just nu känns det som att jag klarar mig utan dom. Iallafall i sommar.
Kan ingen bara förklara hur dom tänker???

Nu måste jag gå och sova tror jag, känner mig jätte trött.

It´s a girl föresten, min systers barn! :D <3

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Rimsby

nehepp, du duger man inte längre....

2008-07-17 @ 22:14:54
Postat av: Vispen

Hej!

Vad roligt att du har skaffat blogg, jag ska börja läsa den, du får gärna läsa min också.

Jag har funderat på att åka på språkresa nästa år, jag är inte så bra på engelska och jag skulle verkligen behöva det.

Vad roligt att din syster har fått barn, hur gammal är din syster?

Du får i alla fall pengar när du jobbar, jag skulle gärna byta med dig, jag vill också sommarjobba men det är inte lätt för mig att hitta något.

2008-07-18 @ 18:37:08
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0