trött som en gorilla

hej!
igår fyllde jag 16 år, grattis till mig. Jag firade min födelsedag genom att jobba och sen när jag kom hem somnade jag på soffan, haha rolig födelsedag. men jag blev firad i helgen så det gör inte så mycket. :)


I födelsedagspresent fick jag:
*en grön klänning av sara
* en klänning av andrea
* en smyckenshand av josefin ovh beatrice
* badsaker av beatrice, anna och veronika.
* rosor av andreas kille
* en väska, klänning och smyckenshand av systrar
*biokort av mormor och fam. Eriksson
* pengar av farmor och farfar
* busskort och en väska av mamma
* en väska, en pengagrej, pengar och trosor och linne av lise.
* och sist men inte minst; EN LAPTOP AV PAPPA!!:D
jag blev super glad! det var precis vad jag behövde. TACK! :D

Idag har jag jobbat igen. Det finns en surkärring på jobbet som klagar på allt man gör, det är jätte jobbigt för då känns det som att man aldrig gör rätt. Men men... man får väl stå ut dom har 4 veckorna och tänka på lönen.

Jag har så himla trött, jag vet inte om jag kommer palla alla dessa veckor.
Jag börjar 06.50 och slutar 16.00. Efter det går man i stort sätt hem och sover bara. Kul sommarlov!
Men som sagt, jag jobbar ju inte hela sommaren :)

Nu måste jag fixa matlåda till imorgon och sen ska jag gå och duscha för att gå och lägga mig i tid ikväll.


Godnatt och ha det så bra!

pussar från Elin

Kommentarer
Postat av: Vispen

Oj, vad många och fina presenter du fick!

Nu är det inte långt kvar tills du har jobbat färdigt ju. Det går nog jättebra även om det känns jobbigt.

2008-07-18 @ 18:53:10
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0