det är så synd att du är så söt

Hej blogg!
Idag har jag varit och hälsat på på mitt sommarjobb, bergvikstvätten.
Det verkar jättebra och jag ser verkligen framemot måndag.
Jag har även varit på stan och shoppat lite, mascara, nagellack och sminkborttagningsmedel.

Jag skulle egentligen ha varit på grillfest ikväll men eftersom jag har en så bestämd och envis mamma så fick jag inte det. Jag blir så arg, hon bestämmer ju hela mitt sommarlov. Jag vet vad mina syrror som läser min blogg tänker, "du kommer att förstå varför du inte fick åka när du blir äldre": Jo jag vet, men jag vill ju ha lite roligt på mitt sommarlov innan jag börjar sommarjobba för då kommer jag att vara jätte trött. Jag måste ju få träffa mina kompisar, eller hur?
jo ,jag kan blir ganska trött på dom ibland också, eftersom vi träffas ganska ofta, men alltid när det är något grillfest så får jag aldrig åka om jag inte ska sova kvar hos trillingarna. Jag undrar bara, varför inte?

Nog om det. party på lördag. Fy fan vad jag längar! Det ska bli riktigt najs.
På söndag kommer även släkten hit, självklart ser jag framemot det också.

Godnatt på er alla glada, nu ska jag nog gå till min säng om sura :p
Kramar från Elin <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha jag sitter ju och lyssnar på den låten ( din rubrik) just nu, den är så fin!

2008-06-27 @ 23:35:38
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Elin

den är underbar! :D

2008-06-28 @ 14:03:40
URL: http://eliinnnn.blogg.se/
Postat av: Vispen

Hej! Vad ofta du shoppar, jag har nästan aldirg någon att göra det med så det blir inte av så ofta. Sen tycker jag inte att det är så roligt helle.

Vad tråkigt att du inte fick åka på grillfesten. Min mamma brukar låta mig göra det mesta men jag festar aldrig eller så så det kanske är därför.

Din mamma kanske inte vill att du ska åka hem sent eller så, min mamma brukar inte vilja att jag ska å ute ensam sent på kvällarna.

2008-07-18 @ 19:05:11
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0