Filmtema

Snabb genomgång av helgen:
Fredag: vi var på landet och solade, badade och grillade. Det var riktigt mysigt.
Lördag: Vi åkte hem från landet. Väl hemma så käkade jag lite, duschade och åkte sedan till älskade Tumba o andrea,emilia, alexandra.
På kvällen var vi med några killar hemma hos dom o sjöng singstar.
Emilia har tagit hål i tungan , det vart as coolt ! :)
Söndag: idag var jag,andrea,emilia,alle och håkan (deras pappa) och fickade i Rönninge :)
Sen åkte jag hem till Håkan, där så gjorde vi inte så mkt. Detta gjorde dock att jag missade agilityavslutningen, men det gör ingenting :)

Det var min helg.

Idag så har filmtemat börjat i skolan så idag var vi hemma hos emilia o filmade första scenen.
Det gick väl ganska bra, väldigt mycket skratt :p
Nu sitter jag här o funderar på något extraarbete i So, för jag vill verkligen ha MVG!

Ha det så bra!
x.o.x.o Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0