förbannad

Idag skulle vi ha fått veta vilket gymnasium vi har kommit in på, men på grund av något så blev det förlängt en idag.
Så senast klockan 13.00 imorgon ska man kunna se vart man ska spendera 3 år.
Jag blir så arg, jag som hade gått och väntat.
Men imorgon får vi veta iallafall, jag längtar!

Imorgon börjar jag sommarjobba på bergvikstvätten. Jag skulle ha börjat på måndag från början, men min arbetsledare ringde och frågade om jag kunde börja imorgon istället på grund av brist på personal. Men det ska bli roligt, det värsta är att man börjar 06.50. Men efter ett tag så vänjer man nog sig :)

Ska även påpeka att; Niklas Rimsby är bäst! <3

Hoppas ni får en bra helg, skriver nog mer imorgon när jag har fått veta vart jag ska gå.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0