Godmorgon

Jag har precis vaknat och käkat lite frukost. Jag ska snart gå ut och springa och sen ska jag duscha,  måla naglarna och ha lite spa-dag. Det behövs känns det som.
Ikväll så ska jag hem till Rimsbys mormor som har lånat ut huset till oss. Dom är nämligen i finland hela veckan och därför får Rimsby ha lite vänner där på middag. Det ska bli trevligt!

Igår så var jag, andrea, niklas, pierre, katta och hennes kille på bio. Vi kollade på "the happening", den var jätte konstig. Den handlade om att typ att växterna sände ut nått virus som typ dödade folk, verkligen helt skum.

Jag och Niklas sov hos Andrea på kvällen, mysigt vare !


Jag har gått vidare, jag är så glad över det!

Nej, nu ska jag ut och springa innan solen försvinner..
Men ni alla får ha det underbart.

Puss och kram/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0