gymnasium, varför blir det aldrig som jag vill?

Nu vet jag vart jag har kommit in och kära blogg, jag är inte nöjd...
Jag har kommit in på wendela hebbe med inriktning samhälle/media.
Visst är det den linjen jag vill gå, men senast igår fick jag höra negativa saker om skolan.
Så jag vet inte... Tänk om den är jätte dålig. vad gör man då?
Jag är iallafall reserv 16 på Tumba, så vi kan ju hoppas på att det går bra där.
Nu vet ni hur min framtid ser ut, jag vet inte om det är något jag ser framemot.
Vi får ta varje dag som den kommer och hoppas på det bästa :)

Kommentarer
Postat av: Vispen

Jag håller med dig, jag vet inte heller om jag kan se fram emot gymnasiet eftersom att jag inte vet hur Kulturama, där jag kom in, är. Men man får hoppas på det bästa. Jag har hört en del dåliga saker om Wendela hebbe men också en del bra saker. Jag vet några som går där och dem trivs. Jag sökte ju inte dit eftersom att jag skulle flytta.

Jag håller tummarna för att du kommer in på Tumba som du helst vill!

2008-07-18 @ 18:56:49
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0