jävla grenhelvete

Idag har jag varit och jobbat med pappa. Vi var nånstans i södertälje och fällde träd. Jag fick dra massa grenar och kratta så nu har jag massa rivsår på armarna. fan vad ont det gjorde!
jag har även tagit min sista gardasil-spruta idag, skönt nu är det över. Inte för att jag är så rädd för sprutor, det har faktiskt gått ganska bra, men det finns ju skönare saker än att få en nål uppstoppad i armen :p

Om 18 minuter börjar gossip girl som jag absolut inte får missa. Jag har missat dom senaste programen men jag tänkte att det kan ju vara nått att se iallafall, det är ju så sjukt bra.

Apråpå min kärlek, det känns bättre nu. Vi pratade lite igår och nu förstår jag hur han tänker.

Vi rullar vidare och hoppas på det bästa.

Det skulle vara trevligt med en kommentar då och då , så kom igen nu svenska folket, komentera! :D

Nu måste jag nog kila ner till TV:n innan den blir upptagen.
Tack för mig, jag lär ju skriva mer imorrn :)

Pusshejs! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0