länge leve vännerna!

Ikväll ska jag och min klass tälta. Det ska bli riktigt trevligt, haha! Jag har inget tält och jag har ingen anning om hur vi ska ta oss dit, men på nått sätt ska det väl ordna sig. haha


Jag vill ha dig nära.


På torsdag slutar vi. Många tårar kommer att fällas.
9ef, oförglömliga minnen! Ni är en del av mitt liv.

Jag har egentligen inte så mycket att säga, just nu är det bara som ett svart hål i mitt hjärta.
Jag vet inte vad jag ska göra..
jag kanske ska prata med honom, det borde väl hjälpa?

Nej, nog på denna dumma kärlek! Jag måste skriva om nått roligt.

Jag kanske borde ringa emilia och beatrice, dom kanske har tält? hum...

nej, tillbaka till verkligheten.

Kul att det är fler och fler som läser min blogg, jag har tillochmed fått lite kommentarer :)
Det tackar jag och bugar för!

jag kanske ska gå ut och springa en stund, det är ju så himla underbart väder.
Ja jag tror att jag gör det.

Men jag kanske skriver mer sen, eller så skriver jag efter tältningen och innan gröna lund-besöket i morgon :)

Kram på er!
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0