SOL!

Idag har jag tagit en långpromenad med vovvsen , vart på stan o shoppat avslutningsklänning och käkat sallad på goggos. Måste även påpeka att det är underbart väder! Jag blir så himla glad varje gång jag vaknar upp på morgonen om solen lyser in i mitt rum. <3

jag har inte så mycket att säga idag mer än att jag saknar Håkan sjukt mycket! han jobbar as mycket just nu så vi hinner aldrig ses...

På tisdag är det avslutningsfest, längtar som fan!

Har inte så mkt mer att säga, men hoppas ni blir bruna o fina i det underbara vädret!

Puss på er! /Elin

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

låter härligt :)

2008-06-06 @ 19:19:23
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0