Underbar kväll!

Tack Andrea, Emilia, Alexandra, Beatrice, Josefin, Petter och Rimsby för en oförglömlig kväll. Det var jätte mysigt och jag hoppas att vi får grilla tillsammans igen. :)

I skolan idag så satt jag bara framför datan och redigerade våran film. Tillslut blev den klar och då var klockan runt halv 5. Det var rikigt jobbigt att sitta där men det blev bra tillslut!

I morgon tänkte jag ta en sväng in till stan och se om jag hittar något fint . Men det lär bli på eftermiddagen någongång eftersom jag antagligen kommer att sova ganska länge.

På lördag ska jag till stockholm med Josefin och sen kanske jag ska till Andrea, Emilia o Alle på nån fest som låg åt skogen :p aja, det blr nog bra.

På söndag ska vi tälta med klassen och på måndagen ska vi till grönan :)
Jag kommer att gråta många tårar på skolavslutningen, det kommer att kännas som en del av mitt hjärta försvinner.
Jag har ändå gått på samma skola i 10 år.
Jag och Sara ska hålla avslutningstalet och nu när vi håller på att skriva ihop det så börjar vi nästan att gråta.
 Fatta vad vi kommer att göra när vi står där på skolavslutningsdagen med varsin mick i handen och ska börja tacka alla för dessa underbara år. DET KRÄVS VATTENFAST MASCARA!

Nu ligger min hund och väntar på att jag ska gå och lägga mig så det kanske är dags.
Men ni får ha det så underbart, så lovar jag att skriva när jag har tid!

Puss och kram/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0