vad säger man?

Jag ska inte prata för mycket personligt för det kommer jag att ångra sen, men det var nog lika bra om jag tänker efter.
jag måste börja tänka på något annat, annars kommer jag att börja gråta...

Syster och Micke var här idag. Hon har fått värsta magen, Gulligt! :D
Jag var även i Södertälje idag med Rimsby och Ante.
R köpte lite kläder och A köpte gta 4 :)

Jag ska nog gå ner och vara lite social med mamma och pappa.
Men jag skriver mer imorgon eller på lördag ! :)

Trevlig midsommar!

Många kramar från Elin


Kommentarer
Postat av: Elin

Halloj Syster!

Det känns faktiskt bättre redan och jag lever livet som singel. Tack för att du uppmuntrar mig så fint, jag behöver det. Tack för att du finns! puss och kram

2008-06-23 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0