vännerna

Dom som betyder:

Rimsby: Du är min bror, vad mer behöver jag säga? Älskar dig mer än vad ord kan beskriva!
Beatrice: Min egna lilla sockertopp! Vi har varit vänner i 10 år och det är  har varit underbart att få känna dig! Älskar dig otroligt mycket!
Emilia: Sötnosen! Vi har så otroligt roligt tillsammans och vi kan alltid skratta med eller åt varandra. Älskar dig mest!
Asta: Vi har många minnen tillsammans och vi är bästa vänner! Du kommer alltid att finnas kvar i mina minnen.
Johanna: Hjärtegull! Du är så otroligt charmig o go. Du får en verkligen på bra humör!
Josefin: Älsklingsgumman! Du är så otroligt undebar och betyder massor för mig.


Ni är dom som varje dag får mig att le! Utan er skulle jag inte klara mig igenom det här! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0