Lovikavantar

Idag var skolan ganska tråkig, jag var riktigt trött idag.
Vi började dagen med matte med ringström, det var riktigt jobbigt.
Dagen fortsatte i samma stil...
Sista timmen hade vi syslöjd, jag håller på med ett par lovikavantar. Idag var jag tvungen att ta gå tillbaka en bit för att det hade blivit fel, det var inte så roligt :/

När jag och Beatrice sedan gick hem så hade vi otroligt mycket att prata om .
Jag vet egentligen inte vad, det bara babblades på.
Vi satte oss tillochmed ner på trottoarkanten i 45 minuter för att prata av oss, det var härligt att få prata ut om allt mellan himmel och jord.

När jag kom hem så somnade jag i soffan, man är alltid sjukt trött när man kommer hem från skolan. Jag förstår inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0