Mumsig fruktsallad

Torsdag: Kan du gissa vad jag har gjort idag? haha, man kan nästan bli förvånad.
Jo jag satte mig på bussen som körde mig till södertälje. Därifrån tog jag tåget mot underbara Stockholm, men klev av i... bampampam... TUMBA! ;)
Jo , jag var med Alexandra o Emilia denna dag igen :P
Vi var hemma hos Jacob o kolla på "Robert Gustavsson". Sen så åkte vi till Salems finfina filmkedja och köpte massa godis, chips och dipp. Sen så åkte vi hem till vattravägen och kolla på "kvalster" (mysko film) och smarra gottgott.
Vi gick o la oss tidigt.

Fredag: Blev väckt klockan 08.15 idag av Lena, för att en städfirma skulle komma och vi var tvunga att lämna huset innan det.
Vi städade av lite för att sedan gå ner och äta frukost.
Åkte därifrån vid 11-tiden.
I södertälje blev jag läskigt sugen på fruktsallad så det var bara raka vägen in på Ica för att handla Jordgubbar, Avocado, apelsin, banan, äpplen, kiwi, vindruvor, cheshuwnötter (har ingen anning om hur det stavas) och keso.
SMASKENS!
Sen så åkte jag hem.
gjorde iårning fruktsalladen o smarra framför tv:n och "gilmore girls".
Gick sen ut med belinda i skogen, så otroligt underbart! Det är det ända sättet att få en att rensa skallen och njuta av livet.
 Sen så städade jag hela huset (jag kan vara duktig ibland) .
det var min fredag ;)

Idag är det Lördag, klockan börjar närma sig halv 2. jag har absolut ingen anning om vad jag ska göra idag, antagligen så kommer jag att sälja salami. Ska ha sålt 6 stycken till på måndag. (Har i nuläget sålt EN =S)

Ha en underbar dag! :)

X.o.X.o Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0