Söndag

I fredags så var jag på tjejmiddag hos min kära vän, det var riktigt riktigt roligt! :)

Igår så var jag i Stockholm och träffade Theo. Vi hade inte direkt mycket att prata om , men det var trevligt iallafall !
På kvällen så var jag hemma hos malin, lisa o stina. Lisa åkte dock iväg sen..
Vi kollade på melodifestivalen och käkade mat.

Idag så ska jag bara ta det lungt. Jag tänkte ta en långpromis med hunden och sen så måste jag plugga so :(
Ska skriva en "uppsats" till på onsdag för att jag inte är i skolan på torsdag.
Jobbigt värre, men jag tycker om So så det ska nog gå .
Mitt moto "plugga aldrig på helgen" stämmer då inte :(


Om 4 dagar drar jag, mor o far till SPANIEN!
Hur underbart ska inte det bli?
Jag håller på och dö av längtan!

Nu ska jag käka "hotell-frukost" men mamma, men skriver kanske mer i kväll :)

HA DET BRA!
kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0