besök i stockholm

Halloj!
Igår var  jag o hela klassen i Stockholm och besökt DN (dagens nyheter) och expressen. Vi fick gå runt o titta lite där o sen fick vi göra en egen framsida på respektive tidning. Efter det besöket fick vi käka lunch o sen skulle vi filma in en , en kärleksfilm och en film med en olycka i. Det var underbart väder och filmerna blev faktiskt bra.
Tack A-F :) <3


När jag kom hem så pluggade jag lite o så gick tiden.

Idag har jag varit hos tandläkaren och fixat tadställningen. Den var inte sönder, men det skar in nånting i tandköttet så jag var tvungen att fixa det. Sen så åkte jag tillbaka till skolan o hade massa tråkiga lektioner.
Nu sitter jag här o ska snart iväg på dansen.

Måste nog kila nu så jag inte missar bussen.
HA det underbart så kanske vi hörs mer ikväll! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0