dans

Jag har precis kommit hem från dansträningen som varade mellan 16.30 - 17.45. Jag missade bussen in så jag fick i panik ringa till farfar som var så snäll o körde in mig, Tack för det!
Nu måste jag verkligen plugga o sen är det Gossip Girl som gäller.

Imorgon så är det pluggning som gäller när jag kommer hem från skolan, och sen på kvällen är det agility.

Torsdagen kommer bli så otroligt stressig.
Först är det skola till 14.30. Sen ska jag hem o käka, för att sen ta bussen som går in 15.11. Sen så är det dans mellan 16.00-17.30. Sen så ska jag ta mig snabbt hem till lilla nykvarn igen, och till skolan. För att hjälpa till på turingeskolans dag som är då. Jag ska sitta i juryn och dansa i pausunderhållningen till småstjärnorna som börjar 18.00. Det håller på till ca. 19.30, så jag lär väl komma hem därifrån vid 20.00. Och då måste jag käka middag o plugga på engelska-glosor.
Det lär bli en lång dag, och det kommer att bli otroligt skönt att få sova sen.

Fredag. Skola på dan. Dansträning på kvällen mellan 18.30-20.30. Vill egentligen hinna träffa håkan då oxå , men det lär ju inte hända :/

Lördag: Dansuppvissning i Telge hallen, Kom gärna att titta! Inträde 50 kr.
Sen blir det nog ganska lungt på kvällen, kanske blir eurovison songcontest med håkan o vänner.

Söndag: Shopping i Stockholm med rimsby hela dagen :) Fira mamma oxå!

Så denna vecka är verkligen helt kaos, o jag vet inte om jag kommer att hinna med att plugga , men det ordnar sig nog.
Hoppas verkligen att eran vecka blir lugnare!

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0