godkväll

Idag har jag varit i skolan som vanligt. På elevens val var vi på en teater som heter " just a girl". Jag träffade även Andrea, Emilia och Alexandra där som skulle kolla på samma teater. Det var mycket trevligt, jag har saknat er mycket brudar!
Teatern var väl bra, visst var den lite seg, men hon som var skådespelerska var jätteduktig!

Mellan 18.15-20.30 var jag på agility och nu sitter jag här o glor.
Ska gå och lägga mig nu tror jag, jag måste verkligen börja gå och lägga mig i tid. Det har blivit många sena kvällar dom senaste veckorna..

Jag måste bara säga att jag hatar vädret som är just nu!! Idag regnade det. Varför kan det inte bara vara så som det var i helgen, så man kan bli lite brun? Jag var så glad då men nu så förstördes ju allt.
Hoppas på fint väder!!


Kramar! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0