jordgubbar

Idag är det då fredag. Egentligen skulle jag åkt till håkan ikväll men han ska jobba så det får bli en annan dag.
Istället så ska jag nog bara ta det lungt, jag vet att det låter tråkigt men det är ju fest imorgon som jag ser framemot :)

Idag i skolan så jobbade vi med filmen som ska vara klar i slutet av maj. Den kommer nog att bli riktigt bra tror jag, vi har en bra ide.
När jag åkte hem skjusade jag även hem Daniel och sen så gick jag ut med hunden min. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och äter jordgubbar.

Jag måste även komentera detta skitväder, varför regnar det för? Det var ju så otroligt härligt väder förra helgen, men nu så fryser man ju ihjäl varje gång man sätter ut foten genom ytterdörren. Det borde vara sol!

På söndag är det ju uppvissning på torekällberget och beatrice har raggat folk som kommer och tittar. Just nu vet jag att rimsby, petter, anna, lisa, mamma, pappa, andrea, emilia, andrea och linda kommer och tittar. Men sen blir det ju även Beatrice familj och vänner. Så det blir nog bli hela släkten, men det är bara roligt :p

Nu ska jag hjälpa mamma med maten o sen blir det nog en långprommis med hunden i skogen :)

Kram /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0