sommarkänslor!

Tjenixen.
 Idag är det söndag o dagen har verkligen inte varit bra. Det började med att tåg/bussresan hem från håkan imorse tog 2 1/2 timme, vanliga fall tar det 1 timme. Anledningen till detta var för att bussen var först försenad o sen så kom den inte alls så då fick jag vänta 1 timme o en kvart i södertälje. Det var inte riktigt vad jag hade planerat, men som tur det var så var några affärer öppna. O så skulle jag köpa en cola för att lugna ner mig lite (jag var så förbannad på sl för att dom ställt in bussen) o då så glömmer jag o betala utan går därifrån. Självklart sitter det en ung kille i kassan som kollar konstigt på mig, o säger till mig att betala. Jag ursäktar och springer nästan ut ur affären för att slippa det pinsamma. Jag hörde när jag var på väg ut att han skratta lite tyst... Kan det bli värre?

När jag äntligen kom hem så ville jag bara att dagen skulle ta slut så jag gick o la mig på baksidan. Det gick dock inte att somna så jag började på pirogerna som mamma önskat att jag skulle göra. Fanns ingen jäst, då blev jag irriterad över det o ringde mamma. HAHA! Hon köpte jäst o jag fortsatte, pirogerna blev bra men just nu ser köket ut som ett bombnedslag. jag smet därifrån...

I fredags var jag bara hemma, jag är så trött på att vara sjuk! Jag är verkligen aldrig helt frisk, det är alltid nått som är fel.. Just nu är jag förskyld o har feber. Hoppas verkligen att jag är frisk till skolavslutningsfesten.
Apråpå den, jag har inte hittat nån klänning än! Jag börjar få panik, o jag har inte så mycket pengar heller.
Jag har verkligen inte en anning om hur jag ska göra, jag lär ju få gå naken eller nått :P

I lördags var det extraträning med dansen för att vi ska uppträda på torekällberget den 18 maj (nån som planerat att komma o titta? Gör inte det, vi har världens fulaste dans :P). Det höll på i två timmar, sen så åkte jag hem, käka och duscha. Sen så åkte jag till håkan vid 18-tiden. Träffade kusin på bussen, det var riktigt trevligt. Vi träffas inte så ofta längre, fast vi bor nära varandra. Sov kvar i huddinge, vi kollade på världens segaste film. "there will be blood" heter den, o man tror ju verkligen att det ska vara en rysare. Men det var typ nån konstig film om nån familj som hade olja på marken dom ägde o så hände massa konstiga saker. Jag vet inte riktigt, hann nog somna om 70 gånger innan filmen var slut.

Nu sitter jag här o lyssnar på underbara Takida, dom är verkligen bäst!
Älskar sångarens röst, deras musikstil o allt som har med takida att göra! UNDERBART!

Nu ska jag nog ta o plugga lite om jag ska komma ifatt. Var hemma o torsdags o i fredags.

Ni får ha det underbart alla svenskar ute i landet!

Kraam /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0