söndag

Hej!
valborg vart trevligt, fast det regnade. Vi var först vid brasan o kollade på fyverkerier. Sen så träffade vi lite folk och gick runt lite i lilla nykvarn.
Jag, jossan och angelica vågade inte gå genom den mörka skogen, haha  det kan ju finnas mördare :P

På torsdagen sen åkte jag till älskling. vi åkte o handlade lite o sen så gick vi upp för heela flottsbrobacken (:O !?) Där så käkade vi bullar o drack saft och busade med h.ks systers hund . MYS!

På kvällen var vi på bio med hans vänner, vi såg 21. Det var faktiskt ganska bra :)
Jag sov kvar.

På fredagen åkte jag från huddinge vid 11. Då åkte till rönninge för att träffa mina andra älsklingar andrea, emilia o alexandra.
Vi gick o käka och sen så tog vi tåget hem till tumba.
Väl hemma tittade vi på en film och sen vid 17.tiden började jag dra mig hemmåt.

Lördagen var jag o mamma och shoppa i skärholmen.
Jag köpte leggings och en lika dan klänning som emilia har fast med vit upptill. Hon har orange :)

och idag är det då söndag. Idag ska jag bara plugga. Måste skriva klart HELA "boken om mig själv " och en uppsats om djur.
Jag ska nog ut och springa lite oxå , det känns som att det behövs.

Ha det så bra! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0